سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیــــــــــــــــــــــــــــوار . . .

ســــــــــــــــــنگ صـــــــــــبــــــــــــــــــــــــور من . . .

همدردی کن . ..

باز هم . .

همدرم باش . . .

به من بگو . . دقیقا کدام آجرها شانه هایت هستند ؟

میخواهم سر روی شانه هایت بگذارم . .

میخواهم گریه کنم..

میخواهم بغضهایم رالابه لای درز هایت پنهان کنم . .

میخواهم فریادم  را پشت  سکوتت آرام کنم . .  

میخواهم من اشک بریزم و تو با ترک هایت صبورانه به من لبخند بزنی . . .

میــــــخواهم تکــــــیه دهم به استقامتـــــــــــتــــــــ. . .

میـــــــــــــــــــــــــخواهم بی قراری هایم را قرار دهم . . . در آرامشـــــــــــــتـــــــ. . .

می خواهم حرف بزنم. . . نه با این چشمان خسته . .

نه با این نگاه  کبود . .

نه..

اینبار میخواهم

با دستانم ...حرف بزنم. . .

واژه هایم را حک کنم روی دست های پر نقش و نگارت . . 

بگذارمشان لابه لای  تمام واژه های قدیمی باران خورده . .  .

دیـــــــــــــــــــــوار

خم نشو از نم اشک هایم . .

صبوری کن . . نشکــن. .

تو اگر بشکنی من زیر آوار  بغض هایم ...میشکنم  . . .

زیر دانه دانه غم هایم  له میشوم. .

زیر لحظه لحظه سکوتم ..خفه میشوم . .

زیر تمام بی پناهی هایم که در دل آجر هایت پنهان کرده بودم . . دفن میشوم . .

بایست . .

محکم باش . .

مگر غیر از تو هم پناهی مانده؟مگر تکیه گاهی مانده؟همدردی هست؟هان؟هست؟

سکوت نکن. .. میدانم که در دلت فریاد میزنی

نیــــــــــــــــــــســــــــــــــــــــــــتــــــــــــ . .

من هنوز یادم است گلبرگ های رز سرخ را جدا میکردم و میکشیدم روی زبری آجر هایت .

سرخی اش حک میشد روی آجر ها. .  میمرد . .

و من کنارش مینوشتم این منم..

هــــــــی . . آدم ها . . .این منم....

این گلبرگ روی زبری ها جان داده منم. . .

دیـوار . .ببینم جای خونم را . . هنوز روی دستانت داری . یادگاری  ام را . .

من دارم گریه میکنم..

من سرم را گذاشته ام روی پایت و دارم گریه میکنم . ..

من هنوز همان رفیق قدیمی ام . .

هنوز هم به تو تکیه میزنم. ..

تو که پشتم را خالی نمیکنی؟میکنی؟

تورو خدا . . بمان . .

می . .تر. . سم . .

پ.ن:دلم گرفته. . خیلی . . خیلی زیاد . .

پ.ن:خدایا ممنون که دیوارو آفریدی...

پ.ن:چه خوبه که دیوارا دل دارن . .

پ.ن:دیــــــــــــــــــــــــــــــوار میفهمــــــــــــــــــــد


خاطره شده درچهارشنبه 90/4/22ساعت 1:44 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت