• وبلاگ : ســ ا مـــ ع ســــ و م
  • يادداشت : غمگين نوشته ي يك محكوم!!!محكوم نوشته ي يك غمگين!!!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 37 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 3 نظر
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عليکم
    چند نکته بر اساس برداشت از متن و حاشيه (يا به قول شما پارازيت):
    1. اصل داشتن چنين احساسي بد نيست، سعي کنيد خودتان هم برداشت بدي از آن نکنيد. و اگر هم چنين حسي داشتيد، اجازه ماندگارياش ندهيد.
    2. دلنگرانيتان بيشتر از اطرافيان _ احتمالاً برخي اطرافيان نزديک _ و تا حدودي عرف است و الا شرع و خدا _ و هر دو هم يکياند _ که با شما مشکلي ندارند.
    3. جهتدادن به نوشته (و قبل از آن به فکر و ذهن و انديشه) که خواهر بسيجي هم پيشنهاد دادند، راهگشاي اصلي است که تا حس بيان و نوشتن احساس درونيتان را داريد، فرصت را غنيمت شمريد.
    4. نگران کابوسها هم نباشيد؛ هميشه همين نزديکيهايند. فقط حواستان باشد درگيري ذهنيتان آنها را به هوس اذيتکردن نيندازد.
    5. تندنويسي، تندخواني، تندفهمي و کلاً ترکيبات با پيشوند تند چيز خوبي است اما گاهي استفاده از سرعتگير و ترمز هم فوايدي دارد و کمک ميکند غمنوشتهها دلنوشته شوند و دل‌نوشتهها عموماً منتهي به راه حل (يا همان ارائه طريق) ميشود که در آن صورت براي مخاطب و حتي خود نويسنده رنگِ غمش سياه نيست بلکه برافروختن شمع و چراغي است در تاريکي.
    6. طولاني نوشتن نظر، براي جبران نظر ندادنهاي قبلي بود.

    پاسخ

    عليكم السلام/در مورد مورد 1...موافق و ممنونم/در مورد مورد 2مخالف و ممنونم..از اين جهت كه وقتيكه ناراحتم يا غمگين مينويسم كلي آيه و روايت برام ميخونن كه مومن حزنش تو قلبشه و شاديش به چهره اشو اين حرفا پس ناخود آگاه به دين هم مربوط ميشه و اصطكاك پيش مياد/در مورد مورد 3:چشم و ممنونم...هرچند اين مطالب براي من به هدف دست گرمي و بازي با واژگانه كه براي خودم مفيده/در مورد مورد 4كم كم دارم عادت ميكنم!ديگر مهمان ناخوانده نيستند.../در مورد مورد 5:من تند مينويسم..خيلي تند..اما مطلب مهم و كليديم رو با دقت مينويسم...اين مطلب وقتي براش گذاشته نشده...فقط و فقط دل نوشته است.../در مورد مورد 6:جبران نشد:)...نظر شما را براي تمامي پست ها خواستاريم..../در مورد مورد هفت كه نداريد:ممنون از وقتي كه صرف كرديد . لطف بي دريغتون.حضورتون پايدار.