سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستاد کاندیداها نیرو میپذیرد

ستاد موسوی 
در نظر دارد عده ای...را به استخدام خود در بیاورد تا در جلسات سخنرانی وی اغتشاش بوجود آورند!و مهندس را حتی الامکان از جلسه بیرون کنند . تا ملت به اوج مظلومیت وی پی ببرند !!!اما شروط ثبت نام:
1-حاوی شرایط زیر باشد:

الف)ریش دار

ب)حنجره ای قوی برای زدن عربده در همایش ها(در حد تیم ملی)

ج)بستن یقه تا دکمه بالایی

د)داشتن تسبیح شاه مقصود  و چند انگشتر درویشی

ه)کلفت کردن صدا  و پوشیدن شلوار گشاد

2-معرفی خود به عنوان گروه فشار ،بچه های گشت ارشاد،با تریپ حزب اللهی در اذهان و افکار عمومی  و خصوصی

3-در شعار های تنظیمی که بعدا به دستشان داده خواهد شد چنان دقت عمل داشته باشند که همه فکر کنند از طرف ستاد احمدی نژاد از خدا بی خبرا  و باند مخوف!وی برای بر هم زدن جلسه اجیر شده اند.

4- یاد آوری میشود تمام هزینه های متحمل شده توسط افراد یاد شده را حزب "ک"قبلا متقبل شده و در صورت زندانی شدن تمام اهرم های نرم و سخت برای رهایی عزیزان از بند به کار برده خواهد شد.
همچنین این ستاد نیاز مبرم خود را به چند ویراستار اعلام کرده تا متن های تنظیم شده برای میر حسین را اصلاح کنند تا خدای نکرده یک روز نگوید سهام عدالت خوب است  و روز دیگر سهام عدالت را به ضرر مردم بداند.

 

ستاد احمدی نژاد
به علت مردمی بودن ریس جمهور ستاد ایشان با شرایط زیر عضو میپذیرد:

1-داشتن بدهکاری بالای چند میلیون تومان

2-مستاجر باشد

3-نان شب برای خوردن نداشته باشد
(اگر دارد بیارد ستاد ماهم بخوریم)

4-پول به کسی نمیدهیم.صابون نزنید

5-تمام پس انداز خود را باید در اختیار ستاد قرار دهید

اطلاع یافتیم ستاد احمدی نژاد در بیانیه ای اعلام کرده کسانی که زورشان بیشتر از نون و پنیر نمیرسد اقلام یاد شده را به همراه یک کیسه فریزر برداشته!و به ستاد دکتر راهی شوند چون در ستاد یاد شده از کباب و مرغ بریان و سایر موارد خبری نیست.

در ضمن ستاد یاد شده در جهت پاس داشتن تذکرات ستاد های رقیب مبنی بر اینکه اقدامات اخیر دولت انتخاباتی است !اعلام کرده دولت احمدی نژاد تا تاریخ 22خرداد1388 تعطیل میباشد و مشتریان عزیز میتوانند با شماره های ... و... تماس بگیرند.!!!!


خاطره شده دردوشنبه 88/3/4ساعت 11:6 صبحبا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت