سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1-متکا : دیده شده است که گاهی تماشاگر ردیف جلویی دارای قد بیش از دومتر است یا اینکه ممکن است قدش همان یک و هفتاد باشد اما فرزند بخواهد از سر و کول وی بالا برود. ر این صورت حتما شما جز پس گردن فرد جلویی یا فرزندش را مشاهده نخواهید کرد . بنابر این توصیه میشود حتما یک یا چند بالش بهمراه اشته و آن را از ابتدای فیلم در زیر خود قرار داده و سطح نشیمنگاه را بالا ببرید .

2-اسباب بازی نشستنکی یا چن بسته پفک اضافه !
از آنجای که شما معمولا شانس ندارید حتما از دقایق آغازین فیلم بچه ی یکی از اطرافیان در کنار گوشتان اربده(عربده) میکشد یا تیتراژ خندوانه را بلند بلند میخواند یا مادرش را بدون تغییر در لحن و کیفیت صوت ، 45 بار در دقیقه  صدا میکند . در این هنگام شما میتوانید دوبسته پفک را در حلق کودک فرو کرده و یک اسباب بازی نشستنکی را در اختیار وی بگذارید تا سر جایش بنشیند و صدایش در نیاید .

3-عصا یا لوله ی جارو برقی یا هر شی بلند
 گاهی ممکن است رفت و آمد تماشگران در وسط فیلم ، شمارا کلافه کند . در اینجا در همان حالت نشسته یک شی بلند مانند عصا را بدست گرفته و با  کوبیدن آن بر سر فرد راه رونده اورا به سمت صندلی ش راهنمایی کنید .

4-سماق:
اگردر سینما اطرافیان شما از کسانی بودند که عادت دارند از ابتدا تا انتهای فیلم را غر بزنند یا نتیجه ی داستان را پیش بینی کنند میتوانید با قرار دادن سماق در دهان آنها تا اخر فیلم سکوتشان را اختیار کنید !

5-گوشی موبایل ، تبلت ، یا حتی کتاب! تجربه نشان داده است اکثر فیلم های ایرانی در سینما بعد از گذشت ده دقیقه مخاطب را کسل میکند . برای رفع این مشکل میتوانید یک تبلت یا گوشی بهمراه ببرید و با بازی کلش سرگرم شوید . اگر جزو یک درصد مردم کتابخوان هستید کتاب هم میتواند مفید باشد

6-میله ی داغ !

تجربه غیر از مورد قبلی در این مورد هم نشان داده است که چون اکثر فیلم های ایرانی در سینما مخاطب را راضی نمیکند ، تماشاگر بعد از خروج از سینما پشت دست خود را داغ میکند که دیگر به سینما نیاید . بهمراه داشتن  یک میله ی داغ میتواند شما را در این امر مهم یاری کند .

 

 


خاطره شده درپنج شنبه 94/11/8ساعت 10:55 صبحبا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت