سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودکشی!

تا حالا به این کلمه فکر کردین؟چقدر؟شوخی شوخی یا جدی؟

با خودم فکر می کنم که معنای خود کشی واقعا چیه؟نهایت شجاعت؟ نهایت بزدلی؟شایدم نهایت پوچی و بی ارزشی باشه....کسی چه می دونه؟!

ولی معناش هر چی که هست گاهی بهش فکر میکنم...و همش میگم: ای کاش...ای کاش...ای کاش مجاز بود!

دست و بالم رو یه چیزایی می بنده...ای کاش نمی بست!!

فکرشو بکنید یکی خودکشی کنه ناکام بمونه....مثلا نجاتش بدن!!اون واقعا بدشانسی آورده....شاید از نظر شما اینطور نباشه ولی به نظر من اینطوره چون اون دیگه جایگاهی بین خانواده اش و دوستهاش نداره...همه اون رو یه شکست خورده ی واقعی می دونن...

ولی همین خانواده....همین دوستها... اگه یه خورده ریشه یابی کنن می فهمن علت عمده ی کار به اصطلاح اشتباه اون آدم خودشونن!!

بگذریم...

خوش به حال خارجی ها...تو کتاب مقدس نداشتشون ننوشته خودکشی حرومه!چه حرفایی می زنما!!اونا که حلال و حروم سرشون نمیشه...

خدایا منو ببخش...ولی دلگیرم از همه آدمها...بیشتر از همه از خودم!

شاید بهتره اعلامیه بزنم... واز هر کسی که این متنو میخونه.... درخواست کمک کنم!

برای کسی که دیگر دوست ندارد در این دنیا زندگی کند...کسی که آرزوی برآورده نشده ای ندارد....بودن با هیچ کس و موندن در هیچ کجا خوشحالش نمی کند... دعا کنید...دعا کنید خداوند به او لطف کرده و او را از این دنیا به آن دنیا بفرستد...

من کجا بیشتر از حق خودم خواسته ام؟

مرگ حق است به من حق مرا برگردان!!

با تشکر از همکاری شما

امضا:حراف


خاطره شده درشنبه 89/6/13ساعت 9:56 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت