سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام با برنامه ی "زلال اقتصاد" در خدمت شما هستیم .

موضوع اختصاصی برنامه ی این هفته ، انصراف از یارانه هاست .

مهمان ویژه ی این برنامه جناب آقای دکتر منصرف ، متخصص هدفمندی هستند . سلام آقای دکتر .

بله بنده هم عرض سلام دارم خدمت شما و تمامی ملت شریف یارانه نگیر ایران .

آقای منصرف . اولین پیامک ارسال شده رو میخونم تا پاسخ بفرمایید  :

"م.خ از شهرستان . بنده مردی هستم 45 ساله . کشاورز . یک همسر و 8 فرزند دارم. یک موتور دارم و نقاش ساختمان هستم . آیا جایز است بنده یارانه را دریافت کنم  ؟"

آقای منصرف : ایشان چون هشت فرزند دارند فرزنداشان میتوانند کار کرده و در بهبودی وضع معیشت ایشان تاثیر گذار باشند و بنا بر همین مساله ، خیر جایز نیست و انصراف از یارانه واجب است . وگرنه جریمه میشوند . بعله .

-بله خیلی ممنون . پیامک دوم : جان نثار . از پاستور . 50 ساله هستم. 4 شرکت خصوصی دارم . 6 شرکت غیر مستقیم خصوصی! چهار پروژه ی عمرانی تجاری تحت فروش دارم . و .. پول اس مس زیاد میشه جناب! 2همسر دارم . 6 فرزند ... ،

بله از اتاق فرمان اعلام میکنند اعداد در پیامک جابه جا شده . مثل اینکه شش همسر دارند و دو فرزند . آیا انصراف از یارانه بر ایشان جایز است ؟

کارشناس : بله ... خب به علت اینکه ایشان خیلی زیاد عائله دارند قطعا محتاج ترند نسبت به باقی مردم و انصراف جایز نیست . _شماره ایشونو بعد برنامه بی زحمت به من بدید ... -

تشکر میکنم . پیامک بعدی :

زن تنهایی هستم که شوهرم به خاطر بدهی در زندان است . سخت مشغول جمع کردن پول برای بیرون آوردن شوهرم از زندان هستم . آیا میتوانم برای دریافت یارانه ثبت نام کنم ؟

کارشناس :_خیر . ایشان چون با پرداخت بدهی  به نرمال وضعیت معیشتی میرسند خیر . جایز نیست !

بسیار عالی! پیامک بعدی :

-خسته نباشید خدمت کارشناس برنامه . من در دریافت سبد کالا در هر دو دوره تخم مرغام شکست . مرغ هامم بو میداد . آیا میتوانم یارانه نقدی دریافت کنم  ؟

کارشناس : -بله من هم سلام عرض میکنم . ایشان بی زحمت هزینه ی شکستن تخم مرغ ها و مرغ ها رو به حساب بدهی های احتمالی مردم به دولت واریز کنند که الان زیر نویس میشه .

بله و آخرین پیامک امروز : آقای دلسیر . گفتن که بیماری سرطان دارند و اگر سریعا درمان نشوند احتال مرگشان زیاد است . .حقوق ثابت ماهانه 100 تومان . و هزینه ی درمان ندارند . میتوانند یارانه دریافت کنند  ؟

_ خیر . ایشان اگر یارانه دریافت نکنن ما هزینه دارو و درمان رو طی یه برنامه ی دوسه ساله به تدریج کاهش میدیم و میتوانند به درمان برسند.


بله خیلی متشکریم از حضور جناب دکتر منصرف و توجه شما بینندگان عزیز . تا برنامه ی بعدی که "انصراف از دریافت سهمیه ی سوخت بنزین " است شمارو به خدای بزرگ میسپارم .


پ.ن:
جوری که صدا و سیما برای انصراف از یارانه تبلیغ میکنه ، اگه برای افزایش جمعیت تبلیغ کرده بود ، الان ما یه 400میلیونی بودیم .
منم 45تا نوه داشتم مؤدب 


خاطره شده درشنبه 93/1/16ساعت 12:26 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت