سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجوی گرامی

خانم ِ فلان ِ فلانی

عضو محترم ِ فلان جا، واحد ِ خواهران!

امروزه حرکت عظیم علمی در کشور عزیزمان بدست دانشجویان و نخبگان فرهیخته و با حمایت مسئولان و مدیران علمی فرهنگی ، آغاز شده است وبر همگان بویژه جامعه ی علمی کشور است تا با همفکری و همیاری گسترده در تقویت و اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مواضع اصولی و انسانی بیش از پیش کوشا باشند . اینجانبان با تبریک سالروز 16 آذر روز دانشجو  به  شما فرزندان گرامی ... الی آخر

امضا دکتر فلان فلانی معاون دانشجویی

امضا دکتر فلان فلانی معاون فرهنگی و اجتماعی

امضا دکتر فلان فلانی سرپرست  دانشگاه

__________________________________________

امروز لوح * تقدیری جهت ِ تقدیر از بنده به دستم رسید . من هم البته بدینوسیله! خیلی تقدیر شدم و از همه ی مسئولین به خاطر زحماتشان در ثبت امضا تشکر میکنم .

فقط  از آن جا که  دانشجو و مسئولین باید علی رغم ِ بلند پروازی و دور اندیشی ها ، حقیقت نگر و رئال اندیش باشند این متن را از جهات نگارشی ، ویرایش کرده و به بزرگواران و امضا زنندگان تقدیم میدارم . با احترام :


دانشجوی گرامی

خانم فلان ِ فلانی

عضو محترم فلان جا ، واحد خواهران !


امروزه حرکت عظیم علمی در کشور عزیزمان بدست دانشجویان و نخبگان فرهیخته ، باوجود ممانعت و سنگ اندازی های مسئولان و مدیران علمی فرهنگی ، آغاز شده است. و بر همگان بویژه جامعه ی علمی کشور است تا با همفکری و همیاری گسترده در سرکوبی و جزّ جگر دادن ِ دانشجویان و دفاع از جایگاه والای پُست و افزایش حیطه ی اختیارات مسئولین ِ دانشگاه در محدود کردن دانشجویان ،خصوصا در عرصه ی سیاسی و فرهنگی!بیش از پیش کوشا باشند. اینجانبان با تبریک سالروز 16 آذر روز دانشجو  به  شما فرزندان گرامی ... الی آخر

امضا آقای خیلی مسئول ِ دو دفتر دار ،دار !

امضا آقای خیلی مسئول ِ یک دفتر دار ، دار !

امضا آقای مسئول یک دفتر دار ،دار !

--------------

* لوح  : به کاغذ ِ روکش داری میگویند  که دورش حاشیه خورده و هیچ وقت یک قاب دو هزار تومانی هم ندارد و ما هم تامیکنیم می اندازیم گوشه ی کیفمان ، بعدش هم به خاطر داشتن اسماء متبرکه نمیدانیم چکارش بکنیم !



خاطره شده درسه شنبه 92/12/20ساعت 12:27 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت