سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

!!!!!

من فقط یه بار سلام کردم.....از بس خلوته صدا می پیچه!!!

دلم  براتون تنگ شده بود....ای خوانندگان گاهی داشته و گاهی نداشته ی سامع سوم!!!

مدت هاست در این وبلاگ از سمت مدیر وبلاگ!!!تیکه هایی نه چندان درشت به حراف پرتاپ میشود....و حراف هم در نهایت انعطاف جاخالی می دهد!!!

الان اومدم بگم من زنده ام ....من سالمم....من خوشحالم....من می خندم....من.........!

ولی راستش دلم نمیاد به شما دروغ بگم!

درواقع می خوام بگم

من زنده ام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من سالمم؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خوشحالم؟؟؟؟؟؟؟؟؟من می خندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟من....؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.................

اصلا بی خیال این حرفها

یه سوال ازتون دارم

به نظر شما

آیا کسی هست که مرا با من آشتی دهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا علی


خاطره شده درچهارشنبه 88/11/21ساعت 1:56 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت