سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پدر بزرگ من در میانسالی بر اثر یک بیماری فوت کرد
پسر یکی از اقواممان هم در یک سانحه ی رانندگی
و برادر یکی دیگر از اقوام هم بر اثر برق گرفتگی فوت شد
من به عنوان یک قشر مطالبه گر جامعه
خواستار استیضاح و استعفای وزیر درمان و بهداشت
وزیر راه و شهرسازی
و و زیر نیرو هستم ...
----------------------------
هم صدا با آمریکا ... هم گام با آمریکا ...




اگر سری به  سایت های خبری امریکایی  بزنید . اسم پیرانشهر را سرچ کنید قطعا با مستندات و گزارشات دردناکی مواجه میشوید که از ظلم ِ مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران بر مردم بی پناه و دردمند سخن میگوید و کشته شدن دانش آموزان بروجن و امثال این حادثه هارا هم شاهد ادعای خویش میگیرد .همچنین اگر در شبکه های اجتماعی یا بعضی سایتهای خبری خودمان هم گشت و گذاری داشته باشید تشابه گزارش ها و حرف های بعضی از سایت ها باگزارش های صدای آمریکا و خبرگزاری های امریکایی ممکن است شما را به تعجب وا دارد .که البته تعجب نکنید . اینگونه انتقادات به نظر مـــُد ِ سیاستمداری امروز ، مــُد مطالبه گری از دولت و مــُــد ِ انتقاد و مثلا در نتیجه رشد و تعالی کشور است که اگر در کوچه و خیابان هم راه بیفتید و کمی داخل جَو شوید فقط صدای تاسف و آه و انتقاد و لعنت به مقصران حادثه است که بلند میشود و مقصران هم کسی نیستند جز مسئولین رتبه یک و دو و سه و چهار کشوری و لاغیر . دلسوزی رسانه های غربی بر مظلومیت کودکان ایرانی با تاکید بر این مساله که مردم در پیرانشهر تظاهرات ضد دولت به راه انداخته اند و پلاکارد های اعتراض آمیز به دست گرفته اند یا اینکه  پانزده تن از نمایندگان مجلس خواستار استیضاح و در نهایت استعفای وزیر آموزش و پرورش شده اند و ...... همه و همه نشانگر و تایید کننده ی این مساله است که دامن زدن به اینگونه انتقادات که حقیقتاعلتی جز علت تمام ِ حادثه های دیگر ندارد , نه تنها به رشد و تعالی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک نمیکند بلکه موجب متشنج شدن جو امنیت و آرامش در جامعه ..ایجاد سوء ظن در مورد نظام و دولت و مسئولان میشود و با پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران ضدیت دارد . باید متوجه بود که اگر مقصود مطالبه گری و پیشگیری از تکرار چنین حادثه هایی است باید دقیقا علت را جویا شد و آن را مورد بررسی قرار داد بر همه روشن  است که کشور ایران یک کشور توسعه یافته و پیشرفته نیست . بلکه رو به پیشرفت است و طبق بیانات مقام معظم رهبری( ملت ما در حال حاضر در حال عبور از  دامنه های صعب العبور است و باید با هم بود و حرکت کرد تا به قله رسید )بسیاری از مدارس روستایی کشور در حال حاضر از وسایل گرمایشی نفتی استفاده میکند. استفاده از گاز در کلیه ی مدارس و موسسات آموزشی ممنوع است و باید سیستم پکیج جایگزین این وسایل شود . و باتوجه به علمی که تمامی ما نسبت به شرایط جامعه و شرایط کشورمان داریم آیا این کار در اولویت 1 یا اصلا امکان پذیر است و بر فرض هم اگر در این میان از طرف مسئولین کوتاهی یا غفلت شده آیا صحیح است که به خاطر هر حادثه ای یک مقام بالای کشوری استیضاح شود و وضعیت سیاسی کشور یا وضعیت یکی از وزارتخانه ها با فشار بر استعفای وزیر به حالت تشنج و عدم ثبات قرار بگیرد ؟
و آیا چیزی غیر از این خواسته ی
دشمن است ؟ بهتر نیست در تحلیل ها به جای کوته نگری و رفع یک مشکل جزیی و ایجاد مشکلات و موانع اساسی برای کشور و نظام ، با منطق صحیح و رعایت شئون و معیار نقد به مطالبه گری صحیح بپردازیم ؟ نه اینکه همگام با دشمن و حتی بلکه تند تر و بی محابا تر از دشمن مسئولین نظام و در حقیقت خودمان را بکوبیم و خودمان را به زمین بزنیم ؟
من شخصا به عنوان یک دانشجو نه وزیر و نه هیچ مسئولی را مقصر این حادثه نمیدانم. مقصر اول من هستم که به اندازه ی یک شهروند و یک شخص موظف نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وطنم وظیفه ام را بطور کامل انجام نمیدهم و مدام چوب تقصیر را چشم بسته به سر این و آن میکوبم و بر مظلومان کشورم نوحه سراایی میکنم . بیایید کمی دست از احساس گرایی های مقطعی برداریم و به جای انتقاد به دیگران وظیفه ی خودمان را نسبت به وطن و هم وطنانمان درست انجام دهیم . به جرات میتوانم ادعا کنم که اگر همه وظیفه ی خودشان را درست انجام میدادند الان وضعیت کشور این نبود و این حوادث ناگوار هیچگاه رخ نمیداد . حتی اگر باز هم وزیر همین فرد بود و بود و مسئولان همین افراد . و یکی از این همه ی افراد من و شما هستیم که فقط چوب انتقاد های چشم بسته و ناپخته را بلند میکنیم


خاطره شده درشنبه 91/9/25ساعت 5:4 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت