سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدای من

این روز ها بازار سیاست داغ داغه..

اما خب داغه که داغه.به من و توو اون و اون یکی چه؟؟؟!!!!

اما خب چون اصولا ماها.. نه!شما نه!خود من... آره خود خودمن زیاد تو مسایلی که به من ربط داره یا نداره سرک میکشم اینجا هم می خوام اظهار نظر کنم.

دیروز نشسته بودم تو اتاق و مدت زمان خاصی از برنامه ی نیمه کنکوریم رو اختصاص داده بودم به آه کشیدن..

وآه میکشیدم.

اینطوری: آآآآآآآآآآآاه

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاه... کاش خاتمی کنار نمیکشید.. کاش میومد کاش کاندیدا میشد  تا رای نمیاورد  و حسابی حالش گرفته میشد و علاوه بر اون درایت مردم برای بعضیا اثبات میشد.

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه.. کاش خاتمی میومد. کاش کنار نمیکشید. کاش رای میاورد  و مجبور میشد تمام کارهایی رو که احمدی نژاد شروع کرده تموم کنه.. کاش میومد تا دوباره زور بزنه نظامو به هم به زنه و باز به ناتوانی خودش پی میبرد.

-غافل که خلیل ما تبر  دارد-

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه. خدا کنه احمدی نژاد نیاد .. خدا کنه نیاد تا تمام توطئه چینیای نماینده های معاند مجلس به خودشون بر گرده  و ما ببینیم که خودشون با این مقدار بودجه ای که واسه دولت اختصاص دادن کدوم نیاز مردمو میتونن رفع کنن.

نمی فهمم.. چرا بودجه مجلس 4 برابر شد؟ چرا بودجه ی مجلس تشخیص 14 برابر شد؟چراااین موارد که در طول این سی سال بی سابقه اس باید الان تو دولت نهم  و نزدیک به انتخابات دوره دهم انجام بشه.

بر فرضم که بشه.. مگه احمدی نژاد با تبلیغ رای آورد که بخواد با تخریب رای نیاره؟؟؟؟؟؟

نچ.. احمدی نژاد با دعای مردم.. با آه دل مادر شهید..با اشکهای دلسوخته ها رای آورد.. آخه مردم از خط ریش بعضیا خسته شده بودن.

...از جنس مرغوب عبای شکلاتی دلزده شده بودن....جمع تجمل و انقلاب دلشونو سوزونده بود...طاقت غصه ی نایب امام زمانو نداشتن.

آخه تو هین به ائمه اطهار آتیششون زده بود.دلشون خون خون بود..

آوردن دختر و پسرای آن چنانی  و ول کردنشون تو قم برای تخریب واشاعه ی فحشا تو قم...یادشونه.

اون روز.. تحصن طلاب تو فیضیه.. صحبت آیت الله مشکینی علیه وزارت ارشاد وقت.. یادشونه!

دست دادن یکی در لباس پیامبر با زن اجنبی یادشونه..

توطئه ها علیه نظام یادشونه..

هیییییییی....مردم ما انقلابی بودن...میفهمیدن دین زدایی با مسمای دین یعنی چی.

ببخشید این آهم طولانی بود.

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه..چقدر دلم گرفته.. یادمه آقا تو صحبت 2-3 ماه پیششون میگفتن .. قوم بنی اسراییل نباشید وبهانه های بنی اسراییلی نگیرید. از عذاب خدا بترسید.

واااای.. چقدر حرف سنگین آقا برای ما سبکه...

مخاطب من...حساب دودوتا 4تاس.. بشین و حساب کن.

 


خاطره شده درپنج شنبه 87/12/29ساعت 7:52 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت