سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وقتی بودی . ..

گاهی سعی میکردی غم هایم را زیر و رو کنی . .

لبخندم را از بین انبوه بغض ها پیدا کنی . .

بیرون بکشی . . . . .

خاکش را بتکانی . . .

بگذاری روی تاقچه ی لب هایم . . .

بعد هم بنشینی و هی تماشایش کنی و تازه تازه لبخند بزنی . . .

این روز ها در انزوای تنهایی ایم . . .

چقدر جایت خالیست. . .

----------------------

پ.ن:طراحی ام پیش نمیرود . . .

نگاهت جاذبه دارد . . .

مدادم روی چشمانت جا خوش کرده

پ.ن:کابوس دیده ای . . .دل تنهای من . . .

آسوده بخواب . . . بر روی پای من . . .

من تا خود صبح . . .با چشمهای ترم . . .از چشم های تو . . کابوس میبرم . . .

نترس چیزی نیست . .دل تنهای من . .آسوده تر بخواب . . با لای لای من . . .

کابوس دیده ای . . .


خاطره شده دردوشنبه 90/12/29ساعت 9:25 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت