سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باز گردانی تبلیغات پر هزینه ی کــــــلی فیلم  سینمایی به یک پیام بازگانی چند ثانیه ای :

مردم من...

مردم خوب و مهربان . . .

من

روح و تن بی ارزشم را . . . در میان نگاه های هرزه میگذارم....

که از بی غیرتان . . . راه و رسم . . . حیوان بودن بیاموزم . .

مردم من. . .

من و قلب کوچکم دوست داریم . ..

در آسمانی غرق در بی عفتی . . .پرواز کنیم . .

و تلاش کنیم ما

همه ی آدم ها ...

دست در دست هم بگذاریم . . .

و

تمام شخصیت خود را . . برای درمان بیماری هامان .. . هدیه کنیم . . .

و از بی غیرتان پست سرزمین سبزمان . . بخواهیم . . .تا مارا یاری کنند . .

تا

همه  از صفات پست حیوانی . . لذت ببریم. .

هم اکنون نیاز مند یاری "نفس"تان هستیم . . .

بنیا د امور بیماری های خاص!!!!!

--------------------------------------------------------

پ.ن: صدا و سیمای عزیز این تبلیغ کم هزینه تر است

پ.ن:در ضمن دستمزد خلاقیت و پیشنهاد من فراموش نشود .  . .



خاطره شده درپنج شنبه 90/8/19ساعت 12:14 عصربا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت