سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجلاس ژنو

+ مقام معظم رهبری: وقتی کسی جنایت آمریکا و صهیونیست‌ها را در تریبون‌های جهانی مطرح می‌کند ملت‌های جهان از انقلاب اسلامی درس می‌گیرند امّا متأسفانه در داخل عده‌ای احساس خجالت و شرمندگی می‌کنند همان گونه که در رژیم طاغوت هم برخی از نماز خواندن در میان جماعت ودر ملأ عام احساس شرمندگی می‌کردند. (اردیبهشت 88 کردستان)

+ مقام معظم رهبری: مواضع صریح و مستحکم ملّت مقتدر ایران درباره مسائل بین‌المللی همواره باید با افتخار مطرح شود تا جهانیان عظمت این مردم و نظام منتخب آنها را بیشتر دریابند. (اردیبهشت88کردستان)

 
 از نامزدهای مورد حمایت کارگزاران: افتضاح سوئیس(ژنو) نتیجه‌ی افراطی‌گری رئیس جمهور است.(3/2/88 سایت آفتاب)


+ مقام معظم رهبری: ما امروز در مقابله با استکبار در سیاست خارجی زبانمان زبان طلبکاری، عزّت، اقتدار معنوی و ملّی است آن وقت بعضی همین را به عنوان نقطه ضعف وانمود می‌کنند که نه آقا! شما کاری کرده‌اید که فلان دولت‌ها از شما خوششان نیاید خب معلوم است که خوششان نمی‌آید فلان دولت‌ها وقتی خوششان می‌آید که انسان تملّق آنها را بگوید حرف‌های آنها را به عنوان حرف برتر ذکر کند خودش را کوچک و از حرف‌های خودش و انقلاب عقب نشینی کند آن وقت خیلی‌ها خوششان می‌آید.(اردیبشت87 دیدارهیئت دولت)

 
- نامزد حزب اعتماد ملی: احمدی نژاد برای ما دشمن تراشی می‌کند.( 26/2/88 در مصاحبه با نشریه فرانک فورت آلمان - جراید)

- سیاستهای ایران نادرست است این سیاست‌های منجر به آن شده که دشمنان ایران زیاد شوند (26/2/88 در مصاحبه با نشریه فرانک فورت آلمان-جراید)


+ مقام معظم رهبری: اگر می‌خواهند بدانند چه کسی منزوی است بنده پیشنهاد می‌کنم یک رفراندومی در دنیای اسلام برای سنجیدن میزان محبوبیت رئیس جمهور ما و رئیس جمهور آمریکا برگزار کنند.(فروردین 85 صحن جامع رضوی)

 
 از نامزدهای مورد حمایت جبهه مشارکت: به دلیل اقدامات و سیاست‌های غلط دولت نهم ایران تنها‌ترین کشور دنیا شده و یک متحد واقعی ندارد. (22/2/88-جراید)


- نامزد حزب اعتماد ملی : سیاست‌های خارجی احمدی نژاد ایران را منزوی کرده است. (20/11/87 -جراید)

- بخشی از فشارهای خارجی برایران پیامد اظهارات تند محمود احمدی نژاد است این اظهارات تند بهانه‌ای در دست واشنگتن برای منزوی کردن ایران است.  (26/2/88 در مصاحبه با نشریه فرانک فورت آلمان -جراید)

 
هلوکاست
+ مقام معظم رهبری: ملّت ایران در انتخاب‌های خود توجه کند کسانی سر کار نیایند که دشمنان ملّت ایران طمع بورزند که به وسیله آنها بتوانند صفوف ملّت را از هم جدا کنند مردم را از دینشان، از اصولشان و از ارزش‌های انقلابی دور کنند.  

 
+ اینکه برخی از نامزدهای انتخاباتی ما برای جلب توجه دیگران حرف‌های غربی‌ها را تکرار می‌کنند این هیچ امتیازی محسوب نمی‌شود امتیاز این نیست که ما آن چیزی را بگوئیم که غرب می‌پسندد.  (اردیبهشت88  کردستان)

 
 نشریه تایمز آمریکا: بسیار شرم آور است که یک منکر هلوکاست رئیس جمهور ایران باشد متأسفانه انکار هلوکاست در ایران فراگیر شده عجیب این است که بسیاری از ایرانی‌ها مانند محمود احمدی نژاد رئیس جمهور خود درباره واقعه هلوکاست شک و تردید دارند.(13/7/85 )

 
-  نامزد حزب اعتماد ملی: واقعه هلوکاست مسلّماً وجود داشته و قبلاً هم این را گفته‌ام. (31/1/ 88 جراید)

-  بالاخره یک حادثه‌ای رخ داده و کشتاری صورت گرفته، حالا این که شش میلیون نفر یا شش هزار نفر در این حادثه بوده‌اند فرقی نمی‌کند. (31/1/88جراید)

 

- از نامزد های موردحمایت سازمان مجاهدین: مطرح شدن مسئله هلوکاست هزینه‌های سنگینی برای کشور داشت.( 2/3/88 سایت آفتاب)  

 
روزنامه الشرق الاوسط : اوباما رئیس جمهور جدید آمریکا ترجیح می‌دهد منتظر شخصی به جز احمدی نژاد بماند چرا که انکار هلوکاست و وعده‌های مکرر ایجاد یک جهان بدون آمریکا از سوی رئیس جمهور ایران موجبات نارضایتی وی را به وجود آورده است (19/2/88)

 
 نتایج یک نظرسنجی به وسیله‌ی مؤسسه زاگبی (موسسه نظر سنجی بین المللی وابسته به صهیونیست ها)  نشان می‌دهد 78 درصد از یهودیان که به باراک اوباما رأی داده‌اند خواهان اتّخاذ رویکرد محکم دربرابر اسرائیل هستند. (27/2/88 خبرگزاری ایرنا)

 

 
غرب باوری

+ مقام معظم رهبری: ملّت در انتخاب‌های خود توجه کند کسانی با رأی ملّت سر کار نیایند که در مقابل دشمنان بخواهند دست تسلیم بالا ببرند و آبروی ملّت ایران را ببرند. (آبان88 کردستان)

 

 + اگر کسانی بر سرکار آیند که در مراکز گوناگون سیاسی یا اقتصادی به جای اینکه به فکر ادامه راه امام و ارزش‌ها و اصول ترسیم شده به وسیله امام باشند به فکر به دست آوردن دل فلان قدرت غربی و فلان مستکبر بین المللی باشند برای ملّت ایران مصیبت خواهد بود (اردیبهشت88 کردستان)

 

- نامزد حزب اعتماد ملی: مصالحه با آمریکا به سود منافع ایران است. ( 16/2/88 گفتگوی تاگس اسپیگل با دبیر کل حزب اعتماد ملّی) (جراید)

 

- خاتمی:«شما برای‌ این‌که‌ بتوانید پیشرفت‌ بکنید، راهی‌ جز راه‌ غرب‌ ندارید و راه‌ غرب‌ یعنی‌ پذیرش‌ خرد غربی» ( آریا 28/6/78)

 

 
ارتباط با آمریکای لاتین

 
- از نامزدهای مورد حمایت کارگزاران: ما حیات خلوت خود را در آسیای مرکزی و قفقاز را فراموش کرده‌ایم و به سراغ آمریکای لاتین می‌رویم!

 ( 29/2/ 88 - خبرگزاری ایلنا )

 
? این در حالیست که خود دشمن در این رابطه اعتراف کرده و می گوید :

 * رابرت گیتس (وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا): ایران در آمریکای لاتین تلاش‌های ما را عقیم کرده است.(10/11/87 روزنامه قدس)فناوری هسته‌ای

+ مقام معظم رهبری: اقدام رئیس جمهور در صدور بیانیه و دستور به سازمان انرژی اتمی درست همان چیزی بود که متناسب با عزّت و اقتدار این ملّت بود.


+ می‌فهمند چه کار می‌کنند و درست عمل کرده‌اند آن کسانی که منتظرند ملّت ایران از خود ضعف نشان بدهد بدانند که ملت ایران در مسیر عزت و اقتدار ملی و استقلال خود در مقابل هیچ تهدیدی ضعف نشان نخواهد داد.(بهمن84 دیدار با پرسنل نیروی هوایی)

 
+ حرکت ارزشمند و افتخارآمیز جوانان ایرانی در دستیابی به دانش بومی هسته ای یک اقدام تاریخ ساز و تمدن ساز است و این حرکت علمی باید با قوت به پیش رود و در ابعاد مختلف گسترش یابد (خرداد 85 دیدار مسئولان سازمان انرژی اتمی)

 

 
 بوش: ما قبل از آنکه احمدی نژاد بر سرکار بیاید داشتیم به نتایج دلگرم کننده در خصوص هسته‌ای می‌رسیدیم چون آنها با توقف غنی سازی موافقت کرده بودند متأسفانه پس از انتخاب رئیس جمهور احمدی نژاد ایران مسیر برعکسی را برگزید.

( 15/9/86 سخنرانی در مؤسسه بروکینگر-جراید)

 
 الهه کولایی از اصلاح طلبان: در صورت روی کار آمدن یک دولت اصلاح طلب شاه کلید شروع تحوّلات تعلیق حداقل کوتاه مدت غنی سازی اورانیوم خواهد بود. (10/11/87 روزنامه قدس)

 
? این در حالیست که خود دشمن در برابر حقانیت ایران اسلامی تسلیم شده می گوید :

*  روزنامه دیلی تلگراف: رئیس سازمان سیا: ایران هسته‌ای تهدید نیست. (27/2/88 خبرگزاری ایرنا)

 
نسبت های عجیب !!

+ مقام معظم رهبری: گاهی انسان حرف‌های عجیب و نسبت‌های عجیبی می‌شنود این حرف‌ها مردم را نگران می‌کند کسی راهم به گوینده این حرف ها دلبسته وعلاقه مند نمیکند نامزدهای محترم توجه داشته باشند اذهان عمومی را تخریب نکنند این همه نسبت خلاف دادن به این و آن تخریب کننده اذهان مردم است واقعیت هم ندارد. (اردیبهشت88 کردستان)

  

- نامزد حزب اعتماد ملی: احمدی نژاد بیشترین خدمت را به اسرائیل کرد. ( 25/2/88  خبرگزاری فارس)

 
سهام عدالت

 + مقام معظم رهبری: یک نکته دیگر هم کارهای خوبی است که در زمینه اقتصاد انجام گرفته مثل این سهام عدالت. (شهریور85دیدار با هیئت دولت)

 

- از نامزدهای مورد حمایت جبهه مشارکت : تعهداتی نظیر سهام عدالت و مسکن مهر از مصیبت‌های دولت بعدی است.                    (8/2/88 روزنامه اعتماد)

-  اگر من رئیس جمهور بودم سهام عدالت را اجرایی نمی‌کردم.( 8/2/88  روزنامه اعتماد )

 

نقد‌های کارشناسی

+ مقام معظم رهبری: واقعاً تصور می‌کنید که دولت عقبه کارشناسی ندارد نمی‌شود چنین قضاوتی بکنید این طور نیست این ایرادی که تقریباً‌ یکی از سرلوحه‌های مخالفان (حالا مخالفان مذاقی و سیاسی و هر چه که هست) با این دولت هست و مطرح می‌کنند من به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم.(مهر85 دیدار با دانشجویان)

 

- از نامزد های مورد حمایت سازمان مجاهدین : آیا نباید پرسید که چرا دولت در اجرای سیاست های خارجی به نظرات کارشناسی اهمیت نمی دهد(2/3/88 در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان-جراید)

 

سفرهای استانی

 + مقام معظم رهبری: سفرهای استانی آقای رئیس جمهور و هیئت دولت جزء کارهای خیلی خوب است ـ خیلی مهم است این کاری که آقایان بر دوش گرفتید و راه افتادید و رفتید و همه جای کشور را زیر پا گذاشتید و با مردم تماس گرفتید و از نزدیک درد و دل‌های مردم را که از زبان مسئولینشان گفته می‌شود شنیدید خیلی به نظر من خوب است.(شهریور86 دیدار با هیئت دولت)

- اعتماد ملی (روزنامه یکی از نامزدها) : مردم در سفرهای استانی مثل دلفین بالا و پایین می پرند!   (31/1/87)

 

طرح تحوّل اقتصادی

+ مقام معظم رهبری: این مسأله طرح تحوّل هم که اخیراً‌دولت مطرح کرده از همان کارهای بزرگ و از همان کارهایی است که جرئت اقدام به آن کار خودش با ارزش است حتماً هم باید انجام بگیرد.(شهریور87 دیدار با هیئت دولت)

 

- از نامزد های مورد حمایت کارگزاران: رسماًً اعلام می‌کنم با طرح تحوّل اقتصادی مخالفم.(2/3/88 سایت آفتاب )

 
 آمار غلط ! !

+ مقام معظم رهبری: این گزارشی که چند هفته قبل رئیس جمهور محترم از وضع کشور، مسائل اقتصادی و غیر به مردم داد مورد تأیید کارشناسان منصف و حتّی در موارد بسیاری مورد تأیید مراکز بین المللی است. (آبان85)

 

- هاشمی رفسنجانی: مشکلات اقتصادی برای تمامی ایرانی‌ها محسوس است و نمی‌توان با ارائه آمار و ارقام غلط به مردم آن را نادیده گرفت.      (2/10/86 - جراید)

 

* بانک جهانی گزارش داد: بر اساس گزارش توسعه جهانی (wdr) بانک جهانی، از مجموع 15 شاخص اقتصادی در سالهای 2004 تا 2007 عملکرد دولت نهم در 13 شاخص از جمله رشد اقتصادی، نسبت صادرات به واردات، جذب سرمایه گذاری خارجی، افزایش سرانه درآمد ملّی و تشکیل سرمایه‌ی ناخالص مثبت ارزیابی شده است.(خبرگزاری فارس2/3/88)

 

 
 وضعیت کشور و تورم

+ مقام معظم رهبری: بعضی بد خواه هستند ارزیابی درستی از کار خودشان ندارند دولت تصمیم اقتصادی می‌گیرد اعتراض پشت سر اعتراض آن هم با لحن‌های اهانت آمیز ، تصمیم سیاسی می‌گیرد همین طور  ،  تصمیم بین المللی می‌گیرد همین طور  ،  به فلان سفر می‌رود همین طور ، به فلان سفر نمی‌رود همین طور ،  (دیماه86اجتماع عظیم مردم یزد)

 

+(نامزدها) سعى کنند با انصاف عمل کنند. اثبات و نفى‏شان با توجه به حق و صدق باشد. چیزهائى را که انسان میشنود، باور نمیکند که از زبان نامزدها و آن کسانى که دنبال این مسئولیتها هستند، از روى صدق و صفا خارج شده باشد.

 

+ بنده که از همه‏ى این آقایان اوضاع کشور را بیشتر میدانم و بهتر خبر دارم، میدانم که بسیارى از این مطالبى که بعنوان انتقاد درباره‏ى وضع کشور و وضع اقتصاد و اینها میگویند، خلاف واقع است؛ اشتباه میکنند. ان‏شاءاللَّه اشتباه است. امیدواریم که خداوند متعال براى این ملت خیر و صلاح و آبادانى کامل را مقدر فرموده باشد. (اردیبهشت88 کردستان )

 

- از نامزد های مورد حمایت جبهه  مشارکت: وجود تورم یعنی کاهش قدرت خرید قشرهای پایین دست و راه باز کردن برای فساد نسل‌های جوان در ذیل اعتیاد یعنی اینکه ما نمی‌توانیم استقلال اقتصادی داشته باشیم و این همان بلایی است که اقتصاد صدقه‌ای برسرمان آورده است.           (29/2/88-جراید)

 

+ مقام معظم رهبری: متأسفانه خیلی‌ها تخریب می‌کنند و اسمش را می‌گذارند انتقاد ـ آدم متأسفانه می‌بیند چیزهایی که به عنوان انتقاد از دولت و نقادی دولت امروز گفته می‌شود شکل همین تخریب را دارد یعنی انکار امتیازات، قبول نکردن برجستگی‌ها و کارهای خوب و درشت کردن ضعف‌ها. (شهریور87 دیدار هیئت دولت)

 

- از نامزد های مورد حمایت سازمان مجاهدین : تا شب انتخابات انتقاد خواهیم کرد.(17/2/88 خبرگزاری فارس)

 

 

مقام معظم رهبری : می بینید همشان واقعا مثل جنگ احزاب دست به دست هم داده اند و دارند فشار می آورند که این دولت رابکوبند . (شهریور87)

  رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

 


خاطره شده درجمعه 88/3/8ساعت 10:23 صبحبا قلم تبسم بهار دل نگاشته ی شما( ) |


Design By : Pichak

جاوا اسکریپت